Pētījumu un publikāciju datu bāze

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksts) (pētījums pieejams pie pasūtītāja)

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Vineta Sprugaine

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksts) (pētījums pieejams pie pasūtītāja)

Pētījuma mērķis:

eParaksta klientu apmierinātības pētījums

Pētījuma uzdevums:

Noskaidrot eParaksta klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem, zīmola atpazīstamību u.c. jautājumus.

Nodošanas datums:
17.01.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Satiksmes ministrija
satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs"
lvrtc@lvrtc.lv
Politikas joma:
Transporta un sakaru politika
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Pakalpojumu attīstības plānošanai
Pētījuma finansēšanas avots:
Cits
Finansējuma avota pilns nosaukums:
LVRTC finansējums
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
2998.00 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Noskaidrots eParaksts rīku atpazīstamības līmenis sabiedrībā un iegūti dati par klientu apkalpošanas pieredzi un novērtējumu.

To top