Pētījumu un publikāciju datu bāze

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksts)

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Vineta Sprugaine

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksts)

Pētījuma mērķis:

eParaksta klientu apmierinātības pētījums

Pētījuma uzdevums:

Noskaidrot eParaksta klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem, zīmola atpazīstamību u.c. jautājumus.

Plānotās nodošanas datums:
16.01.2026
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Satiksmes ministrija
satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs"
lvrtc@lvrtc.lv
Politikas joma:
Transporta un sakaru politika
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījuma plānotie rezultāti:

Plānots noskaidrot eParaksts rīku atpazīstamības līmeni sabiedrībā un iegūt datus par klientu apkalpošanas pieredzi un novērtējumu.

To top