Noskaidrot Latvijas iedzīvotāju izpratnes līmeni par sagatavotību un rīcību ārkārtas gadījumos un katastrofas vai to draudu situācijās, lai veidotu efektīvus komunikācijas kanālus – tīmekļa vietni un aplikāciju – gan tehniskajā un dizaina izpildījumā, gan saturiskajā jomā.
Veikt kvantitatīvu Latvijas iedzīvotāju aptauju un datu apstrādi; veikt esošās tīmekļa vietnes www.vugd.gov.lv satura par rīcību ārkārtas gadījumos un informatīvā atbalsta nodrošinājuma izvērtējumu; izvērtēt tīmekļa vietnes tehniskā risinājuma un atbalsta iespējas ikdienas režīmā un iespējamā ārkārtas gadījumā, kad pieaug lietotāju skaits; izpētīt citu valstu pieredzi par iedzīvotāju apziņošanai un izglītošanai par rīcību ārkārtas gadījumos.