Noskaidrot, kā visefektīvāk izveidot stacionārās un pārvietojamās praktisko apmācību telpas – Drošības klases, lai izglītotu sabiedrību par pareizu rīcību ārkārtas gadījumos, tādējādi veicinot izpratnes paaugstināšanos ar ugunsdrošību un civilo aizsardzību saistītos jautājumos. Projekta ietvaros bija jāizpēta, kādas mācību metodes vislabāk izmantot, ar kādiem paņēmieniem vislabāk uzrunāt mūsdienu sabiedrību, kā labāk piesaistīt dažādu vecuma grupu mērķauditorijas. Izpētīt, kur tās labāk būtu izmantojamas – VUGD struktūrvienībās, izglītības iestādēs vai publiskos pasākumos.
Pētījuma rezultāti dod pamatojumu secinājumiem, kā sabiedrība (prioritāri – skolēni, jaunieši) visā Latvijā vislabāk varētu apgūtu plašākas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas dažādos ārkārtas gadījumos, tādējādi veicinot VUGD prevencijas pasākumu mērķa – par ugunsdrošību un pareizu rīcību ārkārtas gadījumos izglītotas sabiedrības – sasniegšanu.