Izpētīt azartspēļu un izložu reklāmas ietekmi uz sabiedrību, novērtēt normatīvajā regulējumā noteikto reklāmas ierobežojumu efektivitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus normatīvā regulējuma pilnveidei, lai mazinātu azartspēļu un izložu negatīvo ietekmi uz sabiedrību.
1. Izpētīt azartspēļu un izložu reklāmas ietekmi uz sabiedrības emocionālo un uzvedības reakciju, identificējot tās ietekmi uz dažādām vecuma, dzimuma un sociālekonomiskajām grupām.
2. Izpētīt, kā azartspēļu un izložu reklāmas ietekmē jauniešus, personas ar risku attīstīt atkarību un citas neaizsargātas grupas Latvijas iedzīvotāju populācijā, identificējot riska faktorus
3. Analizēt sadarbības programmu elementu lomu azartspēļu un izložu popularizēšanā un to ietekmi uz patērētāju uzvedību.
4. Izvērtēt normatīvajos aktos noteikto reklāmas ierobežojumu efektivitāti televīzijā, radio un interaktīvajā vidē, tostarp identificējot iespējamās regulējuma nepilnības.
5. Novērtēt, kā reklāmas ierobežojumi ietekmē azartspēļu popularitāti un patēriņu, izmantojot statistikas datus un kvalitatīvo izpēti.
6. Salīdzināt Latvijas normatīvo regulējumu un reklāmas praksi ar citu valstu pieejām, izceļot efektīvākās stratēģijas azartspēļu reklāmas ierobežošanai.
7. Analizēt azartspēļu un izložu reklāmas interaktīvajā vidē (sociālo mediju platformās, tiešsaistes vietnēs), tostarp personalizētas reklāmas un algoritmu lomu tās izplatīšanā.
8. Izstrādāt rekomendācijas normatīvā regulējuma pilnveidošanai, lai mazinātu azartspēļu un izložu reklāmas negatīvo ietekmi uz sabiedrību.
Uz pierādījumiem balstītas azartspēļu politikas plānošana