Pētījumu un publikāciju datu bāze

Pētījums par kredītiestāžu klientu mobilitāti, izvēloties un mainot bankas

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Māris Spička
67365213

Pētījums par kredītiestāžu klientu mobilitāti, izvēloties un mainot bankas

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot, cik un kādās kredītiestādēs klienti (t.i.patērētāji) uztur savus bankas kontus un kādi ir nozīmīgākie aspekti, kurus klients ņem vērā, apsverot kredītiestādes nomaiņu, kurā uzturēt bankas kontu, tādējādi rodot iespēju tiešā veidā no komercbanku klientiem noskaidrot mobilitāti veicinošos un kavējošos faktorus.

Pētījuma uzdevums:
  1. Organizēt patērētāju aptauju, lai vērtētu patērētāju klientu mobilitāti, lietojot komercbanku kontu pakalpojumus, un tās veicinošos un kavējošos faktorus;
  2. Veikt kvalitatīvo datu analīzi, lai pirmšķietami varētu veidot korelāciju starp patērētāju kredītiem un mobilitāti, rodot atbildi uz jautājumu, kuri patērētāji ir vairāk mobili – tie, kuriem ir kredīti, vai tie, kuriem to nav.

 

Plānotās nodošanas datums:
31.12.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Konkurences padome
pasts@kp.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Konkurences padome
pasts@kp.gov.lv
Politikas joma:
Uzņēmējdarbības politika
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījuma plānotie rezultāti:
Pētījumā gūtie dati tiks izmantoti Konkurences padomes komercbanku tirgus uzraudzībā, ļaujot izvērtēt komercbanku tirgus varu un patērētāju viedokli par kredītiestāžu piedāvāto pakalpojumu aizstājamību, citstarp noskaidrojot kādi apsvērumi klientam ir svarīgi, izvēloties kredītiestādi, kurā saņemt sev vēlamos pakalpojumus.
To top