1) Kādus medijus un informācijas resursus lieto Latvijas iedzīvotāji?
2) Kā ir izmainījušies to iedzīvotāju mediju un informācijas resursu lietošanas paradumi, kas lietoja saturu, kas pašlaik Latvijas teritorijā ir ierobežots?
3) Kāda ir Latvijas iedzīvotāju uzticēšanās mediju saturam un cik lielā mērā Latvijas iedzīvotāji uzticas vietējam ziņu un informatīvi analītiskajam saturam.
1) Latvijas iedzīvotāju intervēšanas anketu izveide;
2) Latvijas iedzīvotāju aptaujas veikšana, noskaidrojot Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumus, atbilstoši pētījuma mērķī noteiktajam;
3) Aptaujas veikšanas laikā savākto datu apkopšana un apstrāde;
4) Analītiska ziņojuma – atskaites sagatavošana un iesniegšana.
Kvalitatīvi un noteiktā termiņā sagatavots un iesniegts analītisks ziņojums par rezultātiem un pētījuma rezultātu prezentācija ar piemērotu grafisku atspoguļojumu (diagrammas, infografikas u.tml.).