Pētījumu un publikāciju datu bāze

Pētījums “Latvijas Sabiedriskā medija tēla atsevišķu komponentu reprezentatīvs novērtējums”

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Sprudzāne
26156880

Pētījums “Latvijas Sabiedriskā medija tēla atsevišķu komponentu reprezentatīvs novērtējums”

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot  definētajā mērķa auditorijā pastāvošo izpratni par sabiedriskā medija misiju, mērķiem un uzdevumiem, satura veidošanas redakcionālajiem principiem un pastāvošos stereotipus par Latvijas Sabiedrisko mediju.

Pētījuma uzdevums:

Izmantojot kvalitatīvo pētījumu metodi, veikt kvantitatīvu Latvijas iedzīvotāju aptauju.

Nodošanas datums:
17.10.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Politikas joma:
Masu informācijas (plašsaziņas) līdzekļu politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
LSM un SEPLP konference
Autoru saraksts:
  • Gatis Bolinskis
  • Edmunds Apsalons
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
7300 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:
  • priekšstati un zināšanas par sabiedriskā medija nepieciešamību;
  • sterotipu izplatība par sabiedrisko mediju;
  • sabiedrības medijpratība (auditorijas izpratne) attiecībā uz auditorijas izpratnes veidošanos par saturu.
To top