Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts zemes dienesta klientu apmierinātības mērījums

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Notruma
22300522

Valsts zemes dienesta klientu apmierinātības mērījums

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot klientu apmierinātību ar Valsts zemes dienesta (VZD) pakalpojumiem un to kvalitātes līmeni, pakalpojumu aprakstiem un to kvalitātes līmeni, kā arī tiešās klientu apkalpošanas kvalitāti.

Pētījuma uzdevums:

Iegūt kvantitatīvu rezultātu par Valsts zemes dienesta (VZD)  sniegtajiem pakalpojumiem 2025. gadā un priekšlikumus.

Plānotās nodošanas datums:
31.10.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts zemes dienests
pasts@vzd.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts zemes dienests
pasts@vzd.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījuma plānotie rezultāti:

Klientu apkalpošanas kvalitātes izvērtēšana un uzlabošana.

To top