Pētījumu un publikāciju datubāze

Pētījumu un publikāciju datubāze ietver valsts pasūtītos un plānotos pētījumus. Tā sniedz iespēju vienkopus iepazīties ar dažādu jomu un atsevišķu institūciju veiktajiem un plānotajiem pētījumiem ar mērķi palīdzēt politikas plānotājiem ikdienas darbā, lai nedublētu jau esošus līdzīgus pētījumus un sekmētu pierādījumos balstītu politikas plānošanu Latvijā, kā arī sniegtu ieskatu plašākai sabiedrībai par valsts ieguldījumiem konkrētu jomu un nozaru darbības attīstībā.

Meklēšanas parametri

Izvēlētās birkas:
  • Notīrīt visus filtrus
  • Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība)

  • Politikas joma

  • Pētījuma klasifikācija

  • Valoda

  • Notīrīt visus filtrus

Rezultāti

Nosaukums
Veids
Nodošanas
datums
Joma
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība)
(9)
Veids
Nodošanas
datums
Joma
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība)

Pētījuma mērķis:

Veikt pētījumu par Latvijas nacionālo mediju tirgu un auditoriju, izpētot:

  1. Nacionālo elektronisko mediju tirgu Latvijā;
  2. Nacionālo drukāto mediju tirgu Latvijā;
  3. Nacionālo mediju auditoriju.
Pētījuma finansēšanas summa EUR:
24650.00

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot Latvijas iedzīvotāju mediju lietošanas paradumus, konkrēti: 1. Latvijas iedzīvotāju mediju un satura lietošanas paradumus (kādus medijus, saturu, kādās platformās un kāpēc iedzīvotāji patērē/nepatērē, gatavība maksāt par mediju saturu, kas ir informācijas avoti sociālajos tīklos (ziņu portāli, draugi, influenceri), u.c.); 2. Latvijas iedzīvotāju medijpratību (paradumi informācijas pārbaudīšanā, medijpratības aktualitāte u.c.).

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
26480

Pētījuma mērķis:

Sabiedriskās domas pētījums tika veikts, lai spētu izstrādāt mērķētas aktivitātes sabiedrības izpratnes uzlabošanai par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, to saistību ar konkrētiem noziedzīgiem nodarījumiem, šādu nodarījumu sekām tautsaimniecībai.

 

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
6380

Pētījuma mērķis:

Veikt pētījumu par Latvijas reģionālo mediju tirgu un auditoriju, izpētot:

  1. reģionālo elektronisko mediju tirgu Latvijā;
  2. reģionālo laikrakstu tirgu Latvijā;
  3. reģionālo mediju auditoriju.
Pētījuma finansēšanas summa EUR:
24740

Pētījuma mērķis:

Nodrošināt sabiedrisko mediju ombudu un SEPLP ar darba procesam nepieciešamiem datiem par auditorijas uztveri, mediju lietojumu, sabiedrisko mediju vērtējumu

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
8960

Pētījuma mērķis:

Pētījuma mērķi ir noskaidrot:
1) Kādus medijus un informācijas resursus lieto Latvijas iedzīvotāji?
2) Kā ir izmainījušies to iedzīvotāju mediju un informācijas resursu lietošanas paradumi, kas lietoja saturu, kas pašlaik Latvijas teritorijā ir ierobežots?
3) Kāda ir Latvijas iedzīvotāju uzticēšanās mediju saturam.

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
20587

Pētījuma mērķis:

1) Izmērīt mediju satura piekļuves pakalpojumu tirgus lielumu Latvijā;
2) Izprast šo pakalpojumu lietotāju un potenciālo lietotāju vajadzības
un vēlmes, tostarp iedzīvotāju ar iedzimtiem dzirdes un redzes
traucējumiem kopienās.

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
9420

Pētījuma mērķis:

Pētījuma mērķi ir noskaidrot:
1. Kādus medijus un kādā veidā ikdienā patērē Latvijas iedzīvotāji?
2. Kāda ir Latvijas iedzīvotāju medijpratība?
3. Kādi ir Latvijas informatīvās telpas drošības izaicinājumi?

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
20592

Pētījuma mērķis:

1. Latvijas iedzīvotāju mediju un informācijas resursu lietošanas paradumus;
2. Kāds saturs Latvijas iedzīvotājiem interesē un ir vajadzīgs? Kāda ir Latvijas iedzīvotāju apmierinātība ar elektronisko mediju (sabiedrisko un komerciālo) saturu un uzticēšanās tam?

3. Iemesli, kādēļ lieto vai nelieto sabiedrisko mediju saturu.

Pētījuma finansēšanas summa EUR:
20532
To top