Bauskas novada tūrisma attīstības un mārketinga analīzes mērķis ir veikt analīzi par Bauskas novada kā tūrisma galamērķa pozīciju Latvijā. Darba uzdevuma veikšana ir veikta izvērtējot tūrisma un mārketinga attīstību, produktu un pakalpojumu attīstības atbilstību līdzšinējiem tūrisma plānošanas dokumentiem, vienlaikus identificējot turpmākos attīstības virzienus, mērķus un prioritātes laika periodā līdz 2027.gadam.
1.Tūrisma produktu un piedāvājuma un pieprasījuma izvērtējums Latvijas, Baltijas mērogā un attīstības virzienu noteikšana;
1.1. Tūrisma pieprasījuma analīze (esošā situācija, tendences Latvijā, Baltijā) un ieteikumi Bauskas novadam;
1.2. Tūrisma piedāvājuma analīze un ieteikumi atbilstoši tūrisma attīstības izaicinājumiem un tendencēm Latvijā, Baltijā;
1.3. Tūristu un tūrisma pakalpojumu sniedzēju aptaujas rezultāti, priekšlikumi situācijas uzlabošanai;
1.4. Tūrisma piedāvājuma kvalitātes, ilgtspējas un inovāciju izvērtējums un ieteikumi;
1.5. Tūrisma attīstības resursu un infrastruktūras analīze un priekšlikumi
1.6. Bauskas novada stratēģiskie tūrisma produkti, segmenti Latvijas un Baltijas mērogā.
2.Bauskas novada kā tūrisma galamērķa pozīcija Latvijas un Baltijas mērogā izvērtējums un turpmākais pozicionējums;
2.1. Tūrisma mārketinga aktivitāšu izvērtējums un priekšlikumi;
2.2. Tūrisma tēla analīze un priekšlikumi;
2.3. Konkurentu (reģiona, Latvijas, Baltijas) analīze un priekšlikumi;
2.4. Bauskas novada tūrisma sadarbības tīklu analīze un priekšlikumi;
2.4. Tūristu un ekspertu aptaujas rezultāti, SVID analīze;
2.5. Bauskas novada tūrisma attīstības un mārketinga pozicionējums Latvijā, Baltijā analīze un priekšlikumi.
3.Bauskas novada tūrisma attīstības un mārketinga 2022 – 2027. virzienu un rīcību noteikšana:
3.1. Bauskas novada tūrisma attīstības un mārketinga vīzija un mērķis 2027
3.1. Prioritārie attīstības virzieni, tūrisma tirgi, segmenti , stratēģiskā orientācija (gan publiskā, gan privātā sektorā) un rīcības virzieni;
3.2. Prioritārie piedāvājuma attīstības un rīcības virzieni;
3.3. Prioritārās mārketinga attīstības un komunikācijas rīcības virzieni.
Izvērtēti esošo Bauskas novada tūrisma produkti, to piedāvājums un pieprasījums Latvijas, Baltijas mērogā. Noteikti attīstības virzieni. Veikts Bauskas novada kā tūrisma galamērķa pozīcija Latvijas un Baltijas mērogā izvērtējums. Noteikts turpmākais vēlamais pozicionējums. Izstrādāti Bauskas novada tūrisma attīstības un mārketinga virzieni un noteiktas rīcības 2022. – 2027. gadam.