Veikt pētījumu un uz tā pamata radīt vadlīnijas, kas tehniski un ekonomiski pamatotu dažādu risinājumu izvēli segumu atjaunošanai ielu un autoceļu tīklā.
Pētījumā sniegta literatūras analīze par autoceļu optimālām segumu stāvokļa saglabāšanas stratēģijām, kā arī autoceļu posmu apsekošanas, stāvokļa novērtēšanas un seguma atjaunošanas aprēķina metodēm. Izvērsti analizētas atšķirīgu reciklēšanas tehnoloģiju un ģeosintētisko materiālu izmantošanas iespējas un konstruktīvie risinājumi. Salīdzinātas atšķirīgas projektēšanas pieejas un būvniecības metodes – identificētas to priekšrocības un trūkumi. Analizēts pašmāju un ārzemju normatīvais regulējums un būvniecības prakse, fiksētas nepilnības un identificēti risinājumi to novēršanai. Atsevišķi izdalīts reciklēšanas un citu tehnoloģiju atbilstības izvērtējums atjaunošanas darbu definīcijai Būvniecības likuma izpratnē. Pētījums sniedz teorētisko pamatojumu Seguma atjaunošanas Vadlīniju izstrādei, kā arī jau esošo LVC vadlīniju pilnveidei.