Projekta mērķis ir izstrādāt grāmatvedības uzskaites un personāla lietvedības funkciju centralizācijas iespēju analīzi un priekšlikumus rīcības plāna izstrādei, kā rezultātā tiktu panākta atbalsta
pakalpojumu augstāka kvalitāte un efektivitāte. Nākotnē standartizētu procesu izstrāde un īstenošana ļaus tos arī automatizēt, tādējādi ilgtermiņā nodrošinot gudrus un rentablus ieguldījumus valsts
pārvaldes informācijas sistēmās.
Darba uzdevums ir izstrādāt grāmatvedības uzskaites un personāla lietvedības funkciju centralizācijas analīzi un priekšlikumus rīcības plāna izstrādei.
Darba uzdevums tiek dalīts trīs daļās, par katru no daļām paredzot atsevišķu nodevumu.
➢ veikt Vienotu un standartizētu procesu analīze ministrijās un to padotības iestādēs;
➢ izstrādāt priekšlikumus vienota pakalpojuma centra izveidei;
➢ Veikt analīzi par informācijas sistēmas risinājuma ieviešanu.