Pētījumu un publikāciju datu bāze

Modelis un instruments pieejas skola kā mācīšanās organizācija īstenošanas atbalstam izglītības iestādēs

Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā eksperte I. Jaunzeme
67047881

Modelis un instruments pieejas skola kā mācīšanās organizācija īstenošanas atbalstam izglītības iestādēs

Pētījuma mērķis:

Izpētīt pieeju skola kā mācīšanās organizācija , izmantošanas praksi un attīstības iespējas Latvijā vispārējā un profesionālajā izglītībā un izstrādāt modeli un instrumentu  izglītības iestādes pašvērtējumam un progresa novērtēšanai izglītības iestādes un nacionālā līmenī.

Pētījuma uzdevums:

Izpētīt pieeju skola kā mācīšanās organizācija , izmantošanas praksi un attīstības iespējas Latvijā vispārējā un profesionālajā izglītībā un izstrādāt modeli un instrumentu  izglītības iestādes pašvērtējumam un progresa novērtēšanai izglītības iestādes un nacionālā līmenī.

Nodošanas datums:
31.12.2023
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Izglītības un zinātnes ministrija
pasts@izm.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Arhīvs
Pētījuma pasūtītājs:
Izglītības un zinātnes ministrija
pasts@izm.gov.lv
Politikas joma:
Izglītības un zinātnes politika
Pētījuma klasifikācija:
Kompleksi analītisks pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Pētījums tiks izmantots turpmākās izglītības rīcībpolitikas plānošanai
Autoru saraksts:
  • Gunta Siliņa-Jasjukeviča
  • Inese Lūsēna-Ezera
  • Svetlana Surikova
  • Oskars Kaulēns
  • Beata Lavrinoviča
  • Ilze Briška
  • Inga Linde
  • Laura Hofmane
  • Diāna Līduma
  • Līga Mazkalniņa
  • Agnese Lastovska
  • Gatis Lāma
Pētījuma finansēšanas avots:
Ārvalstu finanšu palīdzības instruments
Finansējuma avota pilns nosaukums:
ESF projekts Nr. 8.3.6.2/17/I/001 "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide un īstenošana"
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
170000 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Pētījuma rezultātā veikts mācīšanās organizācijas konceptuālā modeļa izpēte teorētiskā izpēte un pielietojumu citās valstīs, veikts skolas kā mācīšanās organizācijas pieejas īstenošanas izvērtējumu Latvijā, kā arī izstrādāts un aprobēts skola kā mācīšanās organizācija modelis atbilstoši Latvijas izglītības kontekstam vispārējā un profesionālajā izglītībā.

To top