Izpētīt pieeju skola kā mācīšanās organizācija , izmantošanas praksi un attīstības iespējas Latvijā vispārējā un profesionālajā izglītībā un izstrādāt modeli un instrumentu izglītības iestādes pašvērtējumam un progresa novērtēšanai izglītības iestādes un nacionālā līmenī.
Izpētīt pieeju skola kā mācīšanās organizācija , izmantošanas praksi un attīstības iespējas Latvijā vispārējā un profesionālajā izglītībā un izstrādāt modeli un instrumentu izglītības iestādes pašvērtējumam un progresa novērtēšanai izglītības iestādes un nacionālā līmenī.
Pētījuma rezultātā veikts mācīšanās organizācijas konceptuālā modeļa izpēte teorētiskā izpēte un pielietojumu citās valstīs, veikts skolas kā mācīšanās organizācijas pieejas īstenošanas izvērtējumu Latvijā, kā arī izstrādāts un aprobēts skola kā mācīšanās organizācija modelis atbilstoši Latvijas izglītības kontekstam vispārējā un profesionālajā izglītībā.