Pētījumu un publikāciju datu bāze

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksta)

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Vineta Sprugaine

Klientu apmierinātības pētījums (eParaksta)

Pētījuma mērķis:

eParaksta klientu apmierinātības pētījums

Pētījuma uzdevums:

Noskaidrot eParaksta klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem

Plānotās nodošanas datums:
17.01.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs"
lvrtc@lvrtc.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs"
lvrtc@lvrtc.lv
Politikas joma:
Transporta un sakaru politika
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījuma plānotie rezultāti:

Plānots iegūt datus par klientu apmierinātību ar saņemtajiem uzticamības pakalpojumiem.

To top