Pētījumu un publikāciju datu bāze

Latvijas auditorijas sabiedrisko mediju profesionālās ētikas uztvere

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Līga Ozoliņa
37127343432

Latvijas auditorijas sabiedrisko mediju profesionālās ētikas uztvere

Pētījuma mērķis:

Izmantojot kvalitatīvo pētījumu metodi (FGD), veikt sabiedrisko mediju primāro mērķa auditoriju profesionālās ētikas uztveres izpēti (perception study), noskaidrojot Latvijas iedzīvotāju vērtējumu par mediju profesionālo ētiku, tās izpratni un interpretāciju, profesionālās ētikas ievērošanu sabiedrisko mediju saturā un darbībā, sabiedrisko mediju profesionālās ētikas uzraudzības efektivitāti un kvalitāti.

Pētījuma uzdevums:

Veikt kvalitatīva pētījuma par Latvijas auditorijas sabiedrisko mediju profesionālās ētikas uztveri, izpētot Latvijas sabiedrisko mediju primāro mērķa auditoriju, izmantojot fokusa grupu diskusijas metodi:

  • Sastādīt diskusiju vadlīnijas;
  • Diskusiju dalībnieku rekrutēšana atbilstoši izvirzītajiem atlases kritērijiem;
  • Diskusiju organizēšana klātienē un attālinātā tiešsaistē;
  • Rakstiska analītisks ziņojuma latviešu valodā sagatavošana;
  • Katras diskusijas galveno rezultātu apkopošana pārskatu tematiskās kodēšanas tabulā;
  • FGD audio ierakstu un transkriptu sagatavošana.
Nodošanas datums:
31.07.2023
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Politikas joma:
Masu informācijas (plašsaziņas) līdzekļu politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
SEPLP un Latvijas sabiedrisko mediju ombuda konference, ombuda un SEPLP ikdienas darba nodrošināšana
Autoru saraksts:
  • Oksana Kurcalte
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
9464 EUR
To top