Pētījumu un publikāciju datu bāze

Latvijas iedzīvotāju reprezentatīva aptauja – Publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitorings

Latvijas iedzīvotāju reprezentatīva aptauja – Publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitorings

Pētījuma mērķis:

Pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijas iedzīvotāju informētību un vajadzības pēc valsts un pašvaldību pakalpojumiem, kā arī apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem kopumā un ar pakalpojumu pieteikšanas veidiem (t.i., elektroniski, klātienē, telefoniski, pasts).

Nodošanas datums:
21.10.2020
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Arhīvs
Pētījuma pasūtītājs:
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Cits
Pētījuma finansēšanas avots:
Ārvalstu finanšu palīdzības instruments
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
99300 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

73% no visiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 gadiem pēdējā gada laikā ir pieteikuši vismaz kādu pakalpojumu elektroniski, un vairākumam iedzīvotāju ir vēlēšanās pakalpojumus pieteikt neklātienē elektroniski. Iedzīvotāji kopumā ir apmierināti ar pakalpojumu pieteikšanu elektroniski – lielākoties viņi vērtē savu apmierinātību ar “8” vai “9” (10 ballu skalā).

To top