Veicot Baltijas valstu piena produktu tirgus izpēti un tirdzniecības plauktu auditu, tai skaitā, mazumtirgotāju līdzdalības analīzi, veicināt piena produktu ilgtspējīga patēriņa un ražošanas attīstību.
Latvijas nozīmīgākie mazumtirdzniecības tīkli Rimi un Maxima izvieto savos veikalu plauktos Latvijas izcelmes produktus (Rimi 56%, Maxima 45% un 50%)
Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Rimi un Maxima veikalos izplatībā dominē vietējās izcelsmes ražotāja produkti
Lietuvas un Igaunijas izcelsmes produktu īpatsvars Latvijas tirdzniecības tīklos ir būtiski lielāks nekā Latvijas izcelsmes produktiem Lietuvā un Igaunijā
Tirdzniecības tīkli (Rimi un Maxima) uz saviem privātajiem zīmoliem izceļ lokālo izcelsmi
Tirdzniecības tīkli Latvijā izceļ gan Latvijas (Rimi, Maxima), gan citu valstu izcelsmi (Rimi) pie produktu cenu zīmēm
Latvijas tirdzniecības tīklā Rimi dzīvnieku izcelsmes piena un piena dzērienu un alternatīvo augu izcelsmes dzērienu grupā, alternatīviem augu izcelsmes dzērieniem ir 32% pēc vienību skaita;
Tirdzniecības tīklos plaši plaukti, papildus stendi un palešu vietas ir UHT pienam un alternatīvajam augu izcelsmes dzērienam, iespējams:
TOP10 līderis pēc vienību skaita izvietojuma Latvijā ir zīmols BALTAIS (gan Maxima, gan Rimi)
TOP10 zīmolu līderim BALTAIS ir izveidots «lietussarga» zīmols, kas liek domāt par pārdomātu zīmolvedību (atpazīstamība, izmaksas utt.)
Nav izteikta viena Latvijas zīmola līdera Lietuvas un Igaunijas tirdzniecības tīklos (izņēmums LIISU Maxima, Lietuva)
Latvijas nozīmīgākajos mazumtirdzniecības tīklos Rimi (32%) un Maxima (30%) piedāvāto produktu skaits cenu akcijā ir būtiski vairāk kā Lietuvā (Rimi 11%, Maxima 15%) un Igaunijā (Rimi 11%, Maxima 10%)
Baltijā mazumtirdzniecības tīklos lielākā produktu grupa pēc vienību skaita ir siers