Izpētīt Latvijas iedzīvotāju medijpratību, tajā skaitā aptverot informācijpratības, ziņu pratības, digitālās pratības, vizuālās un reklāmas pratības aspektus.
1) Latvijas iedzīvotāju intervēšanas anketu izveide;
2) Latvijas iedzīvotāju aptaujas un intervijas veikšana, noskaidrojot Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumus, atbilstoši pētījuma mērķī noteiktajam;
3) Aptaujas un intervijas veikšanas laikā savākto datu apkopšana un apstrāde;
4) Analītiska ziņojuma – atskaites sagatavošana un iesniegšana.
Noskaidrota Latvijas iedzīvotāju medijpratība, tajā skaitā aptverot informācijpratības, ziņu pratības, digitālās pratības, vizuālās un reklāmas pratības aspektus. Izpētītas Latvijas iedzīvotāju zināšanas, prasmes, rīcība un viedoklis attiecībā uz informācijas ieguvi un avotiem, informācijas izvērtēšanu.