Pētījumu un publikāciju datu bāze

Reģionālas nozīmes darbinieku aptauja – Integrēts Publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitorings

Reģionālas nozīmes darbinieku aptauja – Integrēts Publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitorings

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot reģionālas nozīmes Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts Zemes dienesta (VZD), Lauku atbalsta dienesta (LAD), Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), ALTUM darbinieku vajadzības un apmierinātību.

Nodošanas datums:
19.10.2020
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Arhīvs
Pētījuma pasūtītājs:
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Cits
Pētījuma finansēšanas avots:
Ārvalstu finanšu palīdzības instruments
Finansējuma avota pilns nosaukums:
“Integrēta Publisko pakalpojumu sniegšanas un gala lietotāju vajadzību monitoringa”, kurš finansēts no Eiropas Reģionālās attīstības fonda darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” specifiskā atbalsta mērķa Nr. 2.2.1. “Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību” 2.2.1 pasākuma “Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība”, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas īstenotā projekta Nr. 2.2.1.1/19/I/002 “Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma – 2. kārta” līdzekļiem.
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
99300 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:
  1. gadā aptaujātie valsts iestāžu darbinieki kopumā ir apmierināti ar savu darbu reģionālās nozīmes VPVKAC un pozitīvi vērtē sadarbību ar VPVKAC kontaktpersonām.
To top