Uzvedības maiņas komunikācijas stratēģijas izstrāde Latvijas vēlētāju aktivitātes sekmēšanai. Reālistisku un īstenojumu risinājumu un priekšlikumu izstrāde, kas caur izpratnes un paradumu maiņu aktivizētu iedzīvotāju līdzdalību sabiedriskajā dzīvē – tajā skaitā vēlēšanās un vairotu uzticēšanos vēlēšanu procesa iznākumam.
Izstrādāt uzvedības maiņas komunikācijas stratēģijas un priekšlikumus. Veikt vēlētāju aktivitāte izpētes I posma datu analīze, ar mērķi identificēt faktorus, komunikāciju tehniku izvēles procesa tematiskajai analīzei; Izpētīt domāšanas, uztveres maiņas aspektus esošajā politiskajā kontekstā un to ietekmi uz motivāciju dalībai vēlēšanās; 6 darba sesiju organizēšana un īstenošana ar dažādu jomu ekspertiem, speciālistiem ar mērķi, balstoties uz atziņām par uzvedību ietekmējošiem faktoriem un tam piemērotākajām komunikācijas tehniskām, ģenerēt praktiski īstenojamu aktivitāšu plānu.
Tika sagatavots informatīvs materiāls par katru no mērķauditorijas grupām, sniedzot gan tās raksturojumu, uzvedību ietekmējošos faktoru izpausmes skaidrojumu, vienlaikus norādot ar kādām uzvedības maiņas tehnikām kādos veidos (virzienos) un kādās kategorijās (līmeņos) nepieciešamas intervences