Iegūt Latvijas eksportējošo uzņēmumu novērtējumu LIAA sniegto pakalpojumu pieejamībai, kvalitātei un atbilstībai mērķa grupas vajadzībām, kā arī identificēt diasporas lomu eksporta veicināšanās jomā.
Eksportētāji vērtē LIAA piedāvātos pakalpojumus noderīgus savam uzņēmumam. Gandrīz puse jeb 48,6% eksportētāju norādīja, ka pēdējo 5 gadu laikā Latvijas atpazīstamība ārvalstu uzņēmēju vidē ir uzlabojusies, 40,9% bija neitrāla nostāja, 4,8% respondentu norādīja, ka Latvijas tēls ir pasliktinājies, bet 5,8% nevarēja atbildēt uz šo jautājumu. Pētījuma dati atklāja, ka aptuveni 20% Latvijas eksportējošo uzņēmumu pēdējā gada laikā ir sadarbojušies ar diasporas pārstāvjiem.