Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošana un atgriezeniskās saiknes veidošana par Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības darbu, t.sk. Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības nodrošinātajiem pakalpojumiem iedzīvotājiem, kā arī pašvaldības aktualitātēm, lai veidotu divvirzienu komunikāciju un sabiedrības līdzdalību pašvaldības darba organizēšanas un lēmumu pieņemšanas procesā.
Veikt Jūrmalas valstspilsētas iedzīvotāju aptauju ar mērķi noskaidrot vērtējumu pašvaldības darbam, t.sk. pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitātei likumā „Par pašvaldībām” noteiktajās pašvaldības dažādajās atbildības jomās;
Iedzīvotāju aptauju veikt visās 26 (divdesmit sešās) Jūrmalas apkaimēs (6.pielikums), sagatavot nepieciešamo izlases apjomu katrā no apkaimēm, minot arī statistisko kļūdu.
Aptaujā tiek izmantota stratificētā nejaušā izlase.
Metode: tiešās intervijas respondentu dzīvesvietās, izmantojot īpaši sastādītu aptaujas anketu (anketā tiek iekļauti gan slēgti, gan daļēji slēgti, gan atvērti jautājumi) trīs valodās – latviešu, krievu un angļu.
Mērķa grupa: vismaz 800 respondenti, kas ir Jūrmalas valstspilsētas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 75 gadiem (izlase ir reprezentatīva pret visiem Jūrmalas pastāvīgajiem iedzīvotājiem un Jūrmalas valstspilsētas apkaimēm).