Izmantojot kvalitatīvo pētījumu metodi (FGD), veikt sabiedrisko mediju primāro mērķa auditoriju izpratnes par uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem izpēti, noskaidrojot, kādi faktori nosaka un ietekmē uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem un to žurnālistiem, citiem satura veidotajiem, un vai/kā uzticēšanos ietekmē dažādi notikumi.
Izmantojot kvalitatīva pētījuma par Latvijas auditorijas uzticēšanos Latvijas sabiedriskajiem medijiem noskaidrot, kādi faktori nosaka un ietekmē uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem un to žurnālistiem, citiem satura veidotajiem, un vai/kā uzticēšanos ietekmē dažādi notikumi. Uzdevumi, izmantojot fokusa grupu diskusijas metodi:
– sastādīt diskusiju vadlīnijas;
– diskusiju dalībnieku atlase atbilstoši izvirzītajiem atlases kritērijiem;
– diskusijas organizēšana klātienē un attālinātā tiešsaistē;
– rakstiska analītiska ziņojuma latviešu valodā sagatavošana;
– katras diskusijas galveno rezultātu apkopošana pārskatu tematiskās kodēšanas tabulā;
– FGD audio ierakstu un transkriptu sagatavošana.
– pētījuma ietvaros tika organizētas 7 fokusa grupu diskusijas, kurās piedalījās kopumā 42 respondenti (pa 6 respondentiem katrā);
– apokopts pētījuma ziņojums;
– iegūta informācija par uzticēšanās faktoriem.