Pētījumu un publikāciju datu bāze

Sabiedrisko mediju primārās mērķa auditorijas izpēte par uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Sprudzāne
26156880

Sabiedrisko mediju primārās mērķa auditorijas izpēte par uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem

Pētījuma mērķis:

Izmantojot kvalitatīvo pētījumu metodi (FGD), veikt sabiedrisko mediju primāro mērķa auditoriju izpratnes par uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem izpēti, noskaidrojot, kādi faktori  nosaka un ietekmē uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem un to žurnālistiem, citiem satura veidotajiem, un vai/kā uzticēšanos ietekmē dažādi notikumi.

Pētījuma uzdevums:

Izmantojot kvalitatīva pētījuma par Latvijas auditorijas uzticēšanos Latvijas sabiedriskajiem medijiem noskaidrot, kādi faktori  nosaka un ietekmē uzticēšanos sabiedriskajiem medijiem un to žurnālistiem, citiem satura veidotajiem, un vai/kā uzticēšanos ietekmē dažādi notikumi. Uzdevumi, izmantojot fokusa grupu diskusijas metodi:

– sastādīt diskusiju vadlīnijas;

– diskusiju dalībnieku atlase atbilstoši izvirzītajiem atlases kritērijiem;

– diskusijas organizēšana klātienē un attālinātā tiešsaistē;

– rakstiska analītiska ziņojuma latviešu valodā sagatavošana;

– katras diskusijas galveno rezultātu apkopošana pārskatu tematiskās kodēšanas tabulā;

– FGD audio ierakstu un transkriptu sagatavošana.

Nodošanas datums:
28.06.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Politikas joma:
Masu informācijas (plašsaziņas) līdzekļu politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
SEPLP un Latvijas sabiedrisko mediju ombuda konference, ombuda un SEPLP ikdienas darba nodrošināšana
Autoru saraksts:
  • Oksana Kurcalte
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Valsts budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
9646 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

– pētījuma ietvaros tika organizētas 7 fokusa grupu diskusijas, kurās piedalījās kopumā 42 respondenti (pa 6 respondentiem katrā);

– apokopts pētījuma ziņojums;

– iegūta informācija par uzticēšanās faktoriem.

To top