Pētījumu un publikāciju datu bāze

Sabiedrisko mediju prioritāro mērķauditoriju izpēte

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Līga Ozoliņa
37127343432

Sabiedrisko mediju prioritāro mērķauditoriju izpēte

Pētījuma mērķis:

Nodrošināt sabiedrisko mediju ombudu un SEPLP ar darba procesam nepieciešamiem datiem par auditorijas uztveri, mediju lietojumu, sabiedrisko mediju vērtējumu

Pētījuma uzdevums:

Fokusa grupu pētījums, lai padziļināti analizētu kādas konkrētas sabiedrisko mediju prioritārās mērķauditorijas grupas (jaunieši, reģionu iedzīvotāji, mazākumtautību pārstāvji u.c.) intereses un vērtējumu par sabiedrisko mediju darbu:

    • diskusijas vadlīniju sastādīšana;
    • moderatora kopsavilkums, pēc katras fokusgrupas diskusijas;
    • pilns audio-video ierakstu nodrošinājums;
    • sinhronā tulkošana
    • nepieciešamie tulkojumi; (veicot diskusiju mazākumtautību pārstāvju grupā);
    • speciāli aprīkotas diskusiju telpas iznomāšana.
Nodošanas datums:
12.09.2022
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
seplp@seplp.lv
Politikas joma:
Masu informācijas (plašsaziņas) līdzekļu politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
ombuda konference, ombuda un SEPLP ikdienas darba nodrošināšana
Autoru saraksts:
  • Oksana Kurcalte
  • Oskars Zalāns
  • Madara Straume
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
8960 EUR
To top