Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2017

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2017

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot iedzīvotāju attieksmi pret valsts pārvaldi kopumā un labas pārvaldības principu ievērošanu, uzskatus par valsts iestādēm, kas vislabāk apkalpo iedzīvotājus, saskarsmi ar valsts iestādēm, valsts iestāžu klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējumu, kā arī pēdējās saskarsmes ar valsts iestādi raksturojumu. Iegūtie rezultāti salīdzināti arī ar 2015.gadā un 2016.gadā veikto pētījumu rezultātiem (kur tas iespējams).

Nodošanas datums:
29.12.2017
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Cits
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Budžeta programma 01.00.00 “Ministru kabineta darbības nodrošināšana, valsts pārvaldes politika”
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
4535 EUR
To top