Izvērtēt, kurās jomās un kādos aspektos nepieciešami uzlabojumi valsts pakalpojumu sniegšanā. Tāpat šie rezultāti sniedz ieskatu, kā mainījušies iedzīvotāju paradumi, izvēloties formātu saziņai ar valsts pārvaldi.
Šis ir ikgadējs sabiedriskās domas pētījums, ko pirmoreiz īstenoja 2015. gadā. Šī pētījuma laikā tiek noskaidrots Latvijas iedzīvotāju apmierinātības līmenis, vērtējot valsts pārvaldes iestāžu darbu, attieksmi pret klientiem un sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Atbildot uz jautājumu, kuras iestādes vislabāk strādā, apkalpojot iedzīvotājus, respondenti visbiežāk nosauca Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (8%), Valsts ieņēmumu dienestu (7%), dažādu pašvaldību (pilsētu, novadu) domes (5%), Valsts policiju (5%), Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu (5%), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi (4%).