Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2022

Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Zane Berķe
67082902

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2022

Pētījuma mērķis:

Izvērtēt, kurās jomās un kādos aspektos nepieciešami uzlabojumi valsts pakalpojumu sniegšanā. Tāpat šie rezultāti sniedz ieskatu, kā mainījušies iedzīvotāju paradumi, izvēloties formātu saziņai ar valsts pārvaldi.

Pētījuma uzdevums:

Šis ir ikgadējs sabiedriskās domas pētījums, ko pirmoreiz īstenoja 2015. gadā. Šī pētījuma laikā tiek noskaidrots Latvijas iedzīvotāju apmierinātības līmenis, vērtējot valsts pārvaldes iestāžu darbu, attieksmi pret klientiem un sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Nodošanas datums:
28.11.2022
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Arhīvs
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Cits
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Valsts kancelejas budžeta līdzekļi
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
7366.40 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Atbildot uz jautājumu, kuras iestādes vislabāk strādā, apkalpojot iedzīvotājus, respondenti visbiežāk nosauca Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (8%), Valsts ieņēmumu dienestu (7%), dažādu pašvaldību (pilsētu, novadu) domes (5%), Valsts policiju (5%), Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu (5%), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi (4%).

To top