Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums kopš 2015. gada ir ikgadējs sabiedriskās domas pētījums, kura laikā tiek noskaidrots Latvijas iedzīvotāju apmierinātības līmenis, vērtējot valsts pārvaldes iestāžu darbu, kā arī tiek mērīta iedzīvotāju attieksme pret valsts pārvaldi kopumā.
Izzināt dinamikā analizējamu iedzīvotāju viedokli par valsts pārvaldes iestāžu darbību, saskarsmi ar iestādēm un novērojumus par neseniem jauninājumiem un izmaiņām valsts pārvaldes darbā.
Pētījuma rezultātos jāņem vērā, ka 2023.gadā vairākos jautājumos ir pieaugusi viedokļu polarizācija, respondentiem sniedzot izteikti pozitīvu vai negatīvu vērtējumu. Kopumā valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumu sniegšanas un apkalpošanas kvalitāti iedzīvotāji vērtē pozitīvi, vērtējumi “teicami” un “labi” veido 41%-95% no katras iestādes kopējā vērtējuma. Kopumā vērtējot valsts pārvaldes darbu atbilstoši labas pārvaldības principiem, visos vērtētajos aspektos saņemtas vairāk kā 60% pozitīvu atbilžu. Iedzīvotāji, paužot viedokli par uzlabojumiem iestādes darbībā, 42% norādīja, ka tā nav mainījusies, savukārt 16% un 15% attiecīgi norādījuši, ka darbība ir nedaudz uzlabojusies un ievērojami uzlabojusies. Tikai 7% norāda, ka darbība pasliktinājusies.