Pētījumu un publikāciju datu bāze

VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” darba devēja tēla pētījums (pētījums pieejams tikai pie pasūtītāja)

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sinda Valce
67686923

VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” darba devēja tēla pētījums (pētījums pieejams tikai pie pasūtītāja)

Pētījuma mērķis:

Noaidrot, ko strādājošie sagaida no savas darbavietas, un apzināt pievilcīgākos darba devējus Latvijā, kā arī veikt darba devēja izvēles kritēriju un “Latvijas autoceļu uzturētājs” darba devēju tēla izpēti.

Nodošanas datums:
31.08.2023
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Satiksmes ministrija
satiksmes.ministrija@sam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs"
lau@lau.lv
Politikas joma:
Cilvēkresursu attīstība
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Pētījuma rezultāti tiks izmantoti darba devēja tēla paaugstināšanai, darbinieku piesaistības un labbūtības veicināšanai
Finansējuma avota pilns nosaukums:
VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" budžeta līdzekļi
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
2100 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Pētījuma atskaitē grafiku un secinājumu veidā ir sniegts ieskats kopējā darba tirgus situācijā no strādājošo perspektīvas – identificētas mērķa grupas ekspektācijas attiecībā pret darba devēju (24 darba devēju izvēli nosakošu kritēriju svarīguma izvērtējums, darba ņēmēju emocionālās vajadzības darba devēja izvēlē), noskaidrots spontāni labākais darba devējs un strādāšanas iespējas apsvēršana uzņēmumos, noteikts pievilcīgāko darba devēju raksturojums, kā arī veikts Pasūtītāja kā darba devēja novērtējums (apsvēršanas rādītājs strādāt dažādās mērķa grupās un salīdzinājumā ar 4 izvēlētiem konkurentu uzņēmumiem, spontāni minētie galvenie iemesli, kāpēc apsvērtu/ neapsvērtu strādāt uzņēmumā, uzņēmuma kā darba devēja novērtējums pēc 8 tēla parametriem, tai skaitā salīdzinājumā pret ideālo darba devēju, kā arī uzņēmuma pozicionējums atbilstoši emocionālajām vajadzībām darba tirgū).

To top