Noaidrot, ko strādājošie sagaida no savas darbavietas, un apzināt pievilcīgākos darba devējus Latvijā, kā arī veikt darba devēja izvēles kritēriju un “Latvijas autoceļu uzturētājs” darba devēju tēla izpēti.
Pētījuma atskaitē grafiku un secinājumu veidā ir sniegts ieskats kopējā darba tirgus situācijā no strādājošo perspektīvas – identificētas mērķa grupas ekspektācijas attiecībā pret darba devēju (24 darba devēju izvēli nosakošu kritēriju svarīguma izvērtējums, darba ņēmēju emocionālās vajadzības darba devēja izvēlē), noskaidrots spontāni labākais darba devējs un strādāšanas iespējas apsvēršana uzņēmumos, noteikts pievilcīgāko darba devēju raksturojums, kā arī veikts Pasūtītāja kā darba devēja novērtējums (apsvēršanas rādītājs strādāt dažādās mērķa grupās un salīdzinājumā ar 4 izvēlētiem konkurentu uzņēmumiem, spontāni minētie galvenie iemesli, kāpēc apsvērtu/ neapsvērtu strādāt uzņēmumā, uzņēmuma kā darba devēja novērtējums pēc 8 tēla parametriem, tai skaitā salīdzinājumā pret ideālo darba devēju, kā arī uzņēmuma pozicionējums atbilstoši emocionālajām vajadzībām darba tirgū).