Pētījumu un publikāciju datu bāze

VPVKAC Noslēpumainā klienta vizītes

VPVKAC Noslēpumainā klienta vizītes

Pētījuma mērķis:

Pētījuma mērķis ir novērtēt Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) darbinieku/ speciālistu (pašvaldību darbinieku) darbu reālos darba apstākļos, identificējot darbinieku stiprās un vājās puses, kā arī viņu rīcības atbilstību iestādes klientu apkalpošanas standartiem.

Nodošanas datums:
30.09.2019
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Kompleksi analītisks pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Cits
To top