Pētījums par Latvijas iedzīvotāju prasmēm un ieradumiem lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai
Pētījuma mērķis:
Noskaidrot Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumus lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai;
Noskaidrot iedzīvotāju informētību par mākslīgā intelekta pielietošanu medijos, iedzīvotāju prasmes patērēt un pielietot mākslīgā intelekta rīkus.
Pētījuma uzdevums:
Latvijas iedzīvotāju intervēšanas anketu izveide;
Latvijas iedzīvotāju aptaujas veikšana, atbilstoši pētījuma mērķī noteiktajam, noskaidrojot Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumus lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai;
Aptaujas veikšanas laikā savākto datu apkopšana un apstrāde;
Analītiska ziņojuma – atskaites sagatavošana un iesniegšana.
Nodošanas datums:
02.12.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome neplp@neplp.lv
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome neplp@neplp.lv
Politikas joma:
Masu informācijas (plašsaziņas) līdzekļu politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Viedokļu apzināšana
Autoru saraksts:
Oksana Kurcalte
Marta Skrube
Jeļena Karadžana
Evija Mansone
Karīna Bunere
Helēna Zaķe
Ivars Krastiņš
Oskars Zalāns
Aigars Freimanis
Pētījuma finansēšanas avots:
Cits
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
17688 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:
Noskaidrots:
1) Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumui lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai;
2) iedzīvotāju informētība par mākslīgā intelekta pielietošanu medijos, iedzīvotāju prasmes patērēt un pielietot mākslīgā intelekta rīkus.