Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbinieku un klientu apmierinātības aptaujas un noslēpumainā klienta vizītes

Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Režā
+371 67026945

Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbinieku un klientu apmierinātības aptaujas un noslēpumainā klienta vizītes

Pētījuma mērķis:

Valsts un pašvaldību vienotā klientu apkalpošanas centri (turpmāk – VPVKAC) ir klātienes pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotājs var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus, saņemt palīdzību e-pakalpojumu pieteikšanā un informāciju par valsts pārvaldes pakalpojumiem. Šobrīd pieejami 216 VPVKAC 35 pašvaldībās.

VPVKAC ir lielākais klientu apkalpošanas tīkls valstī. Šobrīd VPVKAC apkalpo 19 iestādes, atbalstot 142 valsts pārvaldes pakalpojumu un pašvaldību pakalpojumu pieteikšanu.

Turpmākajos gados plānots teritoriāli paplašināt VPVKAC pieejamību līdz aptuveni 500 punktiem, kā arī papildināt esošo VPVKAC pakalpojumu grozu.

Lai pastāvīgi uzlabotu VPVKAC tīkla darbību un uzlabotu klientu apmierinātību, ir jāveic VPVKAC darbinieku (pašvaldību darbinieku) un VPVKAC klientu apmierinātības izpēte, kā arī noslēpumainā klienta vizītes. Tādējādi iegūstot informāciju par VPVKAC darbinieku un klientu apmierinātību, kā arī iegūt noslēpumainā klienta vērtējumu par VPVKAC pieejamību un VPVKAC darbinieku kompetenci

Pētījuma uzdevums:
  • noskaidrot VPVKAC klientu apmierinātību ar apkalpošanu un VPVKAC pieejamo pakalpojumu klāstu, kā arī ar pieejamo atbalsta apjomu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanai;
  • noskaidrot VPVKAC darbinieku apmierinātību ar sava amata pienākumu izpildi, veicinošiem un kavējošiem apstākļiem un resursiem šo pienākumu izpildei;
  • noskaidrot VPVKAC pieejamību, iekārtojumu un VPVKAC darbinieku kompetenci.
  • vismaz 120 VPVKAC darbinieki – pašvaldību nodarbinātie;
  • vismaz 140 VPVKAC klienti, kuri ir apmeklējuši VPVKAC 2024. gada laikā klātienē;
  • vismaz 35 VPVKAC, kuros vizītē ierodas noslēpumainais klients.
Nodošanas datums:
10.12.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
pasts@varam.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Rezultāti tiks izmantoti, lai uzlabotu VPVKAC tīkla darbību un uzlabotu klientu apmierinātību
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
valsts budžeta programmas 30.00.00 “Attīstības nacionālie atbalsta instrumenti”, pasākums VARAM/30.00.00_6 - Publisko pakalpojumu pieejamības nodrošināšana saskaņā ar vienas pieturas aģentūras principiem (KAC), līdzekļi
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
7960 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:
  • VPVKAC klientu apmierinātība ar apkalpošanu un VPVKAC pieejamo pakalpojumu klāstu, kā arī ar pieejamo atbalsta apjomu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšanai;
  • VPVKAC darbinieku apmierinātība ar sava amata pienākumu izpildi, veicinošiem un kavējošiem apstākļiem un resursiem šo pienākumu izpildei;
  •  VPVKAC pieejamība, iekārtojums un VPVKAC darbinieku kompetence
Piezīmes:
Plānotais rezultāts: apkopojums ar secinājumiem par klientu un darbinieku apmierinātību ar VPVKAC darbību un pieejamo atbalstu, VPVKAC pieejamību, iekārtojumu un darbinieku kompetenci, uzrādot veicamos uzlabojumus, kas nākotnē varētu paaugstināt mērķa grupas apmierinātību un piekļūstamību.
To top