Izvērtēt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti un saņemt ekspertu ieteikumus (rekomendācijas) tās uzlabošanai.
Klientu apmierinātības novērtējums par apkalpošanas kvalitāti un tās atbilstību klientu pieņēmumiem/vajadzībām.
Klientu apkalpošanā iesaistīto speciālistu sniegto telefonkonsultāciju ierakstu analīze, lai izvērtētu klientu apkalpošanas speciālistu kompetences un saskarsmes spēju stiprās un vājās puses un sniegtu rekomendācijas klientu apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes paaugstināšanai telefonkonsultāciju sniegšanas laikā, kā arī veikt konsultējamā klienta portreta izpēti.
Klientu apkalpošanā iesaistīto speciālistu sniegto konsultāciju elektroniskās sarakstes veidā analīze, lai izvērtētu rakstiskās saziņas kvalitāti, norādot stiprās un vājās puses un sniegtu rekomendācijas klientu apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes paaugstināšanai rakstiskajā saziņā.
2025. gada martā – aprīlī veikts trešais pētījums VDEĀVK darbības novērtēšanai. Visu trīs pētījumu rezultātu dinamika liecina par pozitīvām tendencēm – kopumā klientu apkalpošana un serviss progresē, jo īpaši sniedzot pakalpojumus klātienē. VDEĀVK klientu klātienes aptaujas rezultāti 2025. gadā kopumā ir pozitīvāki gandrīz visās vērtējumu pozīcijās nekā tas bija 2023. un 2024. gada pētījumos.
VDEĀVK darbs kopumā apmierināja gandrīz visus (89%) aptaujātos klientus, un tas ir vairāk nekā iepriekšējās aptaujās (+16% salīdzinājumā ar 2024.gagu). Kritisku vērtējumu pārstāvēja vien 6% (-10% salīdzinājumā ar 2024.gadu) aptaujāto.
Pozitīvāk nekā iepriekš šogad tika vērtēts arī laiks, kas jāvelta dokumentu aizpildīšanai un iesnieguma iesniegšanai. Tas kopumā apmierina 83% (+15% salīdzinājumā ar 2024.gadu) respondentu.
VDEĀVK lēmums arī šogad apmierināja vairāk nekā trīs ceturtdaļas aptaujāto klientu, gan pēc saprotamības, uztveramības (apmierināja 91%), gan pēc juridiskā pamatojuma (apmierināja 77% klientu) kritērijiem.
Invaliditātes komisijas speciālistu sniegtās konsultācijas apmierināja pilnīgi visus iestādes klientus, kas ir izmantojuši šo iespēju.
Ar katru pētījumu uzlabojas VDEĀVK interneta mājas lapas vērtējums. Pirmo reizi vairāk nekā trīs ceturtdaļas interesentu VDEĀVK interneta mājas lapu vērtēja pozitīvi, piekrītot, ka tā ir pārskatāma, tajā ir viegli atrast vajadzīgo informāciju un informācija mājas lapā ir pietiekama.
Uzlabojas priekšstati par Invaliditātes komisijas darbiniekiem, šogad pēc visiem kritērijiem viņi tika vērtēti pozitīvāk nekā iepriekšējos pētījumos. Šogad ievērojami biežāk nekā 2024.gadā VDEĀVK darbinieki tika raksturoti kā godīgi, taisnīgi un uzticami. Tas liecina, ka sabiedrībā kopumā pieaug uzticēšanās VDEĀVK.