Pētījumu un publikāciju datu bāze

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas klientu apkalpošanas procesu kvalitātes un efektivitātes ikgadējā novērtēšana

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Lelde Krēsliņa
26328092

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas klientu apkalpošanas procesu kvalitātes un efektivitātes ikgadējā novērtēšana

Pētījuma mērķis:

Izvērtēt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti un saņemt ekspertu ieteikumus (rekomendācijas) tās uzlabošanai.

Pētījuma uzdevums:

Klientu apmierinātības novērtējums par apkalpošanas kvalitāti un tās atbilstību klientu pieņēmumiem/vajadzībām.

Plānotās nodošanas datums:
31.05.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Labklājības ministrija
lm@lm.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija
pasts@vdeavk.gov.lv
Politikas joma:
Personu ar invaliditāti vienlīdzīgas iespējas
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījuma plānotie rezultāti:
  1. Dati par klientu apmierinātību ar Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas pakalpojumiem un apkalpošanas kvalitāti.
  2. Dati par Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas speciālistu sniegto telefona un elektronisko konsultāciju kvalitāti, lai rastu risinājumus klientu apkalpošanas kvalitātes un efektivitātes paaugstināšanai.
To top