Izvērtēt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti un saņemt ekspertu ieteikumus (rekomendācijas) tās uzlabošanai.
Klientu apmierinātības novērtējums par apkalpošanas kvalitāti un tās atbilstību klientu pieņēmumiem/vajadzībām.
Vairāk nekā trīs ceturtdaļas (80%) aptaujāto klientu kopumā apmierina VDEĀVK darbs. Kritisku vērtējumu sniedza 14% aptaujāto.
Aptaujātos klientus apmierina visas VDEĀVK piedāvātās pakalpojumu sniegšanas iespējas, informatīvais atbalsts, vides ērtības, pieejamība un klientu apkalpošanas serviss, pēc visiem kritērijiem tie dominējošā daļā gadījumu tika vērtēti pozitīvi.
Vairāk nekā trīs ceturtdaļās gadījumu interesentus apmierināja VDEĀVK speciālistu sniegtās konsultācijas.
Pētījuma rezultātu analīze norāda uz vairākiem prioritāri pilnveidojamiem virzieniem pakalpojumu sniegšanā un klientu vajadzību nodrošināšanā: