Pētījumu un publikāciju datu bāze

VZD klientu apmierinātības mērījuma rezultāti

Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Notruma
22300522

VZD klientu apmierinātības mērījuma rezultāti

Pētījuma mērķis:

Iegūt klientu vērtējumu par Valsts zemes dienesta sniegtajiem pakalpojumiem 2025. gadā.

Pētījuma uzdevums:

Iegūt kvantitatīvu rezultātu par Valsts zemes dienesta sniegtajiem pakalpojumiem 2025. gadā un priekšlikumus pakalpojumu pilnveidei.

Nodošanas datums:
18.12.2025
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Tieslietu ministrija
pasts@tm.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts zemes dienests
pasts@vzd.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Iegūts kvantitatīvs rezultāts par Valsts zemes dienesta sniegtajiem pakalpojumiem 2025. gadā un priekšlikumi pakalpojumu pilnveidei.
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Valsts budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
0.00 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Aptaujas ietvaros viedokli sniedza 2622 Valsts zemes dienesta klienti. Galvenie rezultāti liecina, ka klienti 2025. gadā īstenoto sadarbību ar Valsts zemes dienestu ir novērtējuši labi, proti, ar vidējo vērtējumu “7.6” punkti.

To top