Noskaidrot Latvijas mazākumtautību iedzīvotāju sabiedrisko mediju lietojuma mērķus un kā šī iedzīvotāju grupa uzskata, kā sabiedriskajiem medijiem būtu jāīsteno Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā noteiktais vispārējais stratēģiskais mērķis, kā arī tās viedokli, kā sabiedriskajiem medijiem jānodrošina mazākumtautību satura veidošanu sabiedrisko mediju programmās un pakalpojumos
Veikt kvalitatīvu pētījumu par Latvijas mazākumtautību iedzīvotāju sabiedrisko mediju lietojuma paradumiem un vajadzībām, izmantojot fokusa grupu (mazās vai vidējās fokusa grupas) diskusiju (FGD) metodi.
Notikušas četras fokusgrupu diskusijas.
Izmantota kvalitatīvā pētījuma metode
Izteiktie viedokļi un paradumi var nebūt vienīgie un to pārlieka vispārināšana var novest pie stereotipizācijas
Fokusgrupudiskusiju analīze īstenota roku rokā ar kvantitatīvu datu analīzi no 2024. gada iedzīvotāju aptaujas par sabiedrisko mediju sabiedrisko labumu un iepriekš publicētiem Latvijas iedzīvotāju valodu lietojumu sabiedriskajos medijos raksturojošiem kvalitatīvajiem pētījumiem Apkopots pētījuma ziņojums, saņemtas rekomendācijas un ieteikumi, sagatavota prezentācija