Izzināt prioritāro valstu (Vācija, Zviedrija, Somija, Lielbritānija, Norvēģija) tūrisma asociācijas par Latviju.
Aplūkotās tēmas : Ar ko ceļotājiem asociējas Latvija, apskatot kultūras, tradīciju, dārdzības, klimata un citus jautājumus. Vai ceļotāji apsver Latviju kā savu tūrisma galamērķi tuvākajā laikā.
Anketas jautājumu izstrāde, saskaņošana un pilotēšana; aptaujas īstenošana; datu apstrāde un analīze; ziņojuma sagatavošana.
Lielākā daļa aptaujāto prioritāro tūrisma tirgu iedzīvotāju, Latviju kā valsti pazīst. Galvenais šķērslis Latvijas apmeklējumam ir intereses, nevis zināšanu trūkums.
Asociācijas, kas potenciālajiem tūristiem ir par Latviju, biežāk tiek minētas arī kā iemesli izvēlēties Latviju kā ceļojuma galamērķi.
Lai piesaistītu tūristus, svarīgi ir popularizēt Latvijas unikālos piedāvājumus, piemēram, kultūras mantojumu, aktivitātes brīvā dabā, ģimenēm draudzīgas aktivitātes un Baltijas jūras piekrastes zonu.
Jaunākie ceļotāji vecumā no 20 līdz 39 gadiem izrāda vislielāko interesi, īpaši par mākslu un kultūru, tradīcijām un ziemas aktivitātēm. Vecākus ceļotājus vecumā no 50 līdz 75 gadiem saista Vecrīga, Baltijas jūras piekraste un nesteidzīgi piedzīvojumi.
Ir svarīgi mazināt ceļotāju bažas par situāciju reģionā saistībā ar karu Ukrainā, piedāvāt pieņemamas iespējas un uzsvērt Vecrīgas un citu vēsturisku apskates objektu pievilcību.