Veicot padziļinātu uzņēmējspējas, digitālās, globālās, kā arī pilsoniskās caurviju kompetences teorētisko analīzi un studējošo caurviju kompetenču novērtējumu, noskaidrot studējošo kompetenču attīstības līmeni augstākās izglītības iestādēs studijas uzsākot un pirms izglītības iestādes absolvēšanas, izstrādāt priekšlikumus digitālo pamata prasmju novērtēšanai, mācību vajadzību identificēšanai un plānošanai, kā arī izstrādāt atbalsta instrumentus augstākās izglītības iestāžu personāla kompetenču pilnveidei par caurviju kompetencēm, to novērtēšanu un iekļaušanu studiju rezultātos un Caurviju kompetenču novērtēšanas instrumenta izmantošanu studiju rezultātu formulēšanā un novērtēšanā.
Noskaidrot studējošo kompetenču attīstības līmeni augstākās izglītības iestādēs studijas uzsākot un pirms izglītības iestādes absolvēšanas, izstrādāt priekšlikumus digitālo pamata prasmju novērtēšanai, mācību vajadzību identificēšanai un plānošanai, kā arī izstrādāt atbalsta instrumentus augstākās izglītības iestāžu personāla kompetenču pilnveidei par caurviju kompetencēm, to novērtēšanu un iekļaušanu studiju rezultātos un Caurviju kompetenču novērtēšanas instrumenta izmantošanu studiju rezultātu formulēšanā un novērtēšanā.
Veikta padziļināta uzņēmējspējas, digitālās, globālās, kā arī pilsoniskās caurviju kompetences teorētiskā analīze; veikts pētījums studējošo caurviju kompetenču un skolotāju profesionālās kompetences attīstības dinamikas novērtēšanai; izstrādāta tālākizglītības programma un studiju materiāli augstskolu un koledžu personāla profesionālai pilnveidei izstrādātā instrumenta ilgtspējai un izmantošanai studiju procesā; izstrādātas rīcībpolitikas rekomendācijas un priekšlikumi profesiju standarta “Skolotāja” un tajā iekļauto profesionālo kvalifikācijas prasību aktualizācijai.