Noskaidrot Vienotā tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla (TAP portāls) lietošanas pieredzi un informāciju, kas var kalpot par pamatu informācijas sistēmas uzlabojumiem.
Noskaidrot TAP portāla lietotāju profilu, izvērtēt lietotāju pieredzi, identificēt biežāk izmantotās portāla funkcijas, novērtēt lietotāju apmierinātību, pētīt lietotāju paradumus, identificēt grūtības un ieteikumus uzlabojumiem.
Aptaujas rezultāti atklāja, ka lielākā daļa TAP portāla lietotāju (77%) kopumā pozitīvi novērtēja tā funkcionalitāti, 12% bija pilnībā apmierināti. Informācijas meklēšanas ērtums tika vērtēts atšķirīgi – visvieglāk atrast informāciju par MK sēžu laikiem un darba kārtību (vidēji 7.4 punkti no 10), bet visgrūtāk – atrast informāciju par portālā izteiktu viedokli (6.2 punkti). Lietotāji izteikuši dažādus priekšlikumus portāla uzlabojumiem, tostarp 81% respondentu vēlējušies funkcionalitāti, kas ļautu izsekot likumprojektu tālākai virzībai uz parlamentu. Kopumā pētījuma rezultāti norāda uz nepieciešamību turpināt uzlabot TAP portālu, kā arī uz likumsakarību – jo biežāk TAP portāls tiek izmantots, jo augstāka ir informētība par tā piedāvātājām iespējām. Tāpat izkristalizējās vairākas konkrētas lietas, ko būtu nepieciešams uzlabot, piemēram, dažādi funkcionalitātes un lietotāja saskarnes uzlabojumi, ērtāka dokumentu meklēšana un filtrēšana pēc dažādiem parametriem, informētības uzlabošana par atbalsta materiālu atrašanās vietu portālā un citi.