Pētījumu un publikāciju datu bāze

Sabiedriskās domas pētījuma veikšana Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības vajadzībām

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Edīte Šenvalde
22402162

Sabiedriskās domas pētījuma veikšana Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības vajadzībām

Pētījuma mērķis:

Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošana un atgriezeniskās saiknes veidošana par Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības darbu, t.sk. Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības nodrošinātajiem pakalpojumiem iedzīvotājiem, kā arī pašvaldības aktualitātēm, lai veidotu divvirzienu komunikāciju un sabiedrības līdzdalību pašvaldības darba organizēšanas un lēmumu pieņemšanas procesā.

Pētījuma uzdevums:

Veikt Jūrmalas valstspilsētas iedzīvotāju aptauju ar mērķi noskaidrot vērtējumu pašvaldības darbam, t.sk. pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitātei Pašvaldību likumā noteiktajās pašvaldības dažādajās atbildības jomās;

Iedzīvotāju aptauju veikt visās 26 (divdesmit sešās) Jūrmalas apkaimēs , sagatavot nepieciešamo izlases apjomu katrā no apkaimēm, minot arī statistisko kļūdu.

Aptaujā tiek izmantota stratificētā nejaušā izlase.

Metode: tiešās intervijas respondentu dzīvesvietās, izmantojot īpaši sastādītu aptaujas anketu (anketā tiek iekļauti gan slēgti, gan daļēji slēgti, gan atvērti jautājumi) trīs valodās – latviešu, krievu un angļu.

Mērķa grupa: vismaz 800 respondenti, kas ir Jūrmalas valstspilsētas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 75 gadiem (izlase ir reprezentatīva pret visiem Jūrmalas pastāvīgajiem iedzīvotājiem un Jūrmalas valstspilsētas apkaimēm).

Nodošanas datums:
31.10.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība
pasts@jurmala.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība
pasts@jurmala.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Iedzīvotāju viedokļa noskaidrošana un atgriezeniskās saiknes veidošana par Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības darbu, t.sk. Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības nodrošinātajiem pakalpojumiem iedzīvotājiem, kā arī pašvaldības aktualitātēm, lai veidotu divvirzienu komunikāciju un sabiedrības līdzdalību pašvaldības darba organizēšanas un lēmumu pieņemšanas procesā.
Pētījuma finansēšanas avots:
Pašvaldības budžets
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
31255.64 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Veikta Jūrmalas valstspilsētas iedzīvotāju aptauja ar mērķi noskaidrot vērtējumu pašvaldības darbam, t.sk. pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitātei Pašvaldību likumā noteiktajās pašvaldības dažādajās atbildības jomās;

Iedzīvotāju aptauja veikta visās 26 (divdesmit sešās) Jūrmalas apkaimēs, sagatavots nepieciešamo izlases apjoms katrā no apkaimēm, minot arī statistisko kļūdu.

Aptaujā izmantota stratificētā nejaušā izlase.

Metode: tiešās intervijas respondentu dzīvesvietās, izmantojot īpaši sastādītu aptaujas anketu (anketā iekļauti gan slēgti, gan daļēji slēgti, gan atvērti jautājumi) trīs valodās – latviešu, krievu un angļu.

Mērķa grupa: aptaujāti 804 respondenti, kas ir Jūrmalas valstspilsētas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 75 gadiem (izlase ir reprezentatīva pret visiem Jūrmalas pastāvīgajiem iedzīvotājiem un Jūrmalas valstspilsētas apkaimēm).

Aptauju veikšanas laiks: 15.06.2024. – 20.07.2024.

To top