Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2024

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Plānots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Reinis Grāvītis
67082902

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums 2024

Pētījuma mērķis:

Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījums kopš 2015. gada ir ikgadējs sabiedriskās domas pētījums, kura laikā tiek noskaidrots Latvijas iedzīvotāju apmierinātības līmenis, vērtējot valsts pārvaldes iestāžu darbu, kā arī tiek mērīta iedzīvotāju attieksme pret valsts pārvaldi kopumā.

Pētījuma uzdevums:

Izzināt dinamikā analizējamu iedzīvotāju viedokli par valsts pārvaldes iestāžu darbību, saskarsmi ar iestādēm un novērojumus par neseniem jauninājumiem un izmaiņām valsts pārvaldes darbā.

Plānotās nodošanas datums:
06.12.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts kanceleja
pasts@mk.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījuma plānotie rezultāti:

Tiks publicēti pēc pētījuma pabeigšanas.

To top