Noskaidrot Latvijas iedzīvotāju apmierinātību ar valsts pārvaldes iestāžu darbu un sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī uzticēšanos valsts pārvaldei.
Izzināt dinamikā analizējamu iedzīvotāju viedokli par valsts pārvaldes iestāžu darbību, saskarsmi ar iestādēm un novērojumus par neseniem jauninājumiem un izmaiņām valsts pārvaldes darbā.
2024. gadā sabiedrības attieksme pret Latvijas valsts pārvaldi kopumā ir kļuvusi pozitīvāka, īpaši attiecībā uz darbinieku godprātību, uzticamību un iestāžu savstarpējo sadarbību.
Lielākā daļa respondentu uzskata, ka darbinieki ir zinoši, profesionāli (87%) un laipni pret klientiem (82%). Augsti novērtēta ir arī darbinieku spēja komunicēt saprotami (85%) un atbildības sajūta par savu darbu (82%). Saskaņā ar 2024. gada datiem gandrīz visi Latvijas iedzīvotāji (91%) pēdējo trīs gadu laikā ir izmantojuši valsts iestāžu pakalpojumus. 41% Latvijas iedzīvotāju norāda, ka valsts pārvaldes iestāžu darbība kopš pēdējās saziņas nav mainījusies. 27% respondentu ir pamanījuši uzlabojumus, no kuriem 23% norāda nelielus un 14% ievērojamus uzlabojumus. 5% iedzīvotāju vērtēja iestāžu darbību kā sliktāku, tostarp 2% uzskata, ka tā ir ievērojami pasliktinājusies. 11% respondentu šogad ir sazinājušies ar valsts pārvaldes iestādi pirmo reizi.