Iegūt Latvijas eksportējošo uzņēmumu novērtējumu LIAA sniegto pakalpojumu pieejamībai, kvalitātei un atbilstībai mērķa grupas vajadzībām.
– Kopš 2024. gada būtiski nav mainījies gan to uzņēmēju īpatsvars, kuri pēdējā gada laikā jelkādā veidā ir kontaktējušies ar LIAA un/ vai tās darbiniekiem, gan to, kuri ir saņēmuši kādu LIAA pakalpojumu. Šogad ar LIAA kontaktējušies ir 48%, savukārt pakalpojumus saņēmuši 30%.
– Kopš 2024.gada nav būtiski mainījies LIAA darba novērtējums. Kopumā 52% sniedza pozitīvus vērtējumus. Četru punktu skalā vidējais vērtējums ir 3,0 punkts.
– Apmierinātība ar LIAA sniegto pakalpojumu kvalitāti vērtējama kā vidēji augsta, 10 punktu skalā vidējais vērtējums ir 6,5 punkti. Kopš 2024.gada ir samazinājusies apmierinātība ar LIAA sniegto pakalpojumu kvalitāti.
– Izvērtējot dažādus LIAA sniegtos eksporta veicināšanas pakalpojumus un organizētos pasākumus, par noderīgākajiem tiek atzīti: atbalsts Latvijas uzņēmumiem individuālai dalībai ārvalstu izstādēs, konferencēs, kontaktbiržās klātienē vai attālināti; kontaktu atlase ārvalstu tirgos; atbalsts pakalpojumu digitalizācijai; konsultācijas par ārvalstu tirgiem; kā arī potenciālo ārvalstu iepircēju vizītes Latvijā.
– Eksportētāju viedoklis par Latvijas tēlu citu valstu acīs vērtējams kā vidējs (5 punktu skalā vidējais vērtējums 3,3 punkti). Kopumā kā pozitīvu to vērtē 40%, kā neitrālu – 43%, bet kā kopumā negatīvu – 13%. Kopš 2024.gada būtiskas izmaiņas nav notikušas.