Izvērtēt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti un saņemt ekspertu ieteikumus (rekomendācijas) tās uzlabošanai.
Veikt klientu apmierinātības novērtējumu par apkalpošanas kvalitāti un tās atbilstību klientu pieņēmumiem/vajadzībām.
2024. gada martā veikts otrais pētījums VDEĀVK darbības novērtēšanai. Līdzīgi kā iepriekšējais pētījums 2023. gada martā, arī 2024. gadā iegūtie rezultāti liecina par pozitīvu VDEĀVK darba novērtējumu klientu vidū un augstiem klientu apkalpošanas standartiem. 2023. un 2024. gada pētījumu rezultātu salīdzinājums neuzrāda būtiskas atšķirības, rezultātu dinamika nav viennozīmīga, atsevišķās vērtējumu pozīcijās vērojamas pozitīvas tendences, citās vērtējumi kļuvuši rezervētāki.
VDEĀVK darbs kopumā apmierina gandrīz trīs ceturtdaļas (73%) aptaujāto klientu, un tas ir nedaudz mazāk nekā iepriekš (-7% salīdzinājumā ar 2023.gadu). Kritisku vērtējumu pārstāvēja 16% (+2% salīdzinājumā ar 2023.gadu) aptaujāto, 11% (+5%) respondentu atturējās sniegt konkrētu viedokli. Biežāk minētie argumenti kritiskajam vērtējumam par VDEĀVK darbu bija pretenzijas pret dokumentu izskatīšanas termiņiem (process noris ilgāk nekā paredzēts), kā arī neapmierinātība ar lēmumu, piešķirto grupu.