Pētījumu un publikāciju datu bāze

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas klientu apkalpošanas procesu kvalitātes un efektivitātes ikgadējā novērtēšana – 2024. gads

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Lelde Krēsliņa
26328092

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas klientu apkalpošanas procesu kvalitātes un efektivitātes ikgadējā novērtēšana – 2024. gads

Pētījuma mērķis:

Izvērtēt Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) klientu apkalpošanas kvalitāti un efektivitāti un saņemt ekspertu ieteikumus (rekomendācijas) tās uzlabošanai.

Pētījuma uzdevums:

Veikt klientu apmierinātības novērtējumu par apkalpošanas kvalitāti un tās atbilstību klientu pieņēmumiem/vajadzībām.

Nodošanas datums:
29.03.2024
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Labklājības ministrija
lm@lm.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija
pasts@vdeavk.gov.lv
Politikas joma:
Personu ar invaliditāti vienlīdzīgas iespējas
Pētījuma klasifikācija:
Regulārs pētījums (tajā skaitā izpētes monitorings)
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Pētījuma datus plānots izmantot VDEĀVK procesu optimizācijai, klientu apkalpošanas nodaļas darbības kvalitātes pilnveidei un klientu apmierinātības pieauguma veicināšanai.
Autoru saraksts:
  • Oksana Kurcalte
  • Evija Mansone
  • Jeļena Karadžana
  • Ivars Krastiņš
  • Oskars Zalāns
  • Karīna Bunere
  • Marta Skrube
Pētījuma finansēšanas avots:
Ārvalstu finanšu palīdzības instruments
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Eiropas Sociālais fonds Plus
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
8520 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

2024. gada martā veikts otrais pētījums VDEĀVK darbības novērtēšanai. Līdzīgi kā iepriekšējais pētījums 2023. gada martā, arī 2024. gadā iegūtie rezultāti liecina par pozitīvu VDEĀVK darba novērtējumu klientu vidū un augstiem klientu apkalpošanas standartiem. 2023. un 2024. gada pētījumu rezultātu salīdzinājums neuzrāda būtiskas atšķirības, rezultātu dinamika nav viennozīmīga, atsevišķās vērtējumu pozīcijās vērojamas pozitīvas tendences, citās vērtējumi kļuvuši rezervētāki.

VDEĀVK darbs kopumā apmierina gandrīz trīs ceturtdaļas (73%) aptaujāto klientu, un tas ir nedaudz mazāk nekā iepriekš (-7% salīdzinājumā ar 2023.gadu). Kritisku vērtējumu pārstāvēja 16% (+2% salīdzinājumā ar 2023.gadu) aptaujāto, 11% (+5%) respondentu atturējās sniegt konkrētu viedokli. Biežāk minētie argumenti kritiskajam vērtējumam par VDEĀVK darbu bija pretenzijas pret dokumentu izskatīšanas termiņiem (process noris ilgāk nekā paredzēts), kā arī neapmierinātība ar lēmumu, piešķirto grupu.

To top