Pētījumu un publikāciju datu bāze

Valsts zemes dienesta klientu apmierinātības mērījums

Valoda:
Latviešu
Pētījuma statuss:
Nodots
Par pētījuma pasūtīšanu atbildīgais darbinieks vai amatpersona:
Sandra Notruma
22300522

Valsts zemes dienesta klientu apmierinātības mērījums

Pētījuma mērķis:

Noskaidrot klientu apmierinātību ar VZD pakalpojumiem (pakalpojumu grupām) un to kvalitātes līmeni, pakalpojumu aprakstiem un to kvalitātes līmeni, kā arī tiešās klientu apkalpošanas kvalitāti

Pētījuma uzdevums:

Iegūt kvantitatīvu rezultātu par Valsts zemes dienesta sniegtajiem pakalpojumiem 2023. gadā un priekšlikumus.

Nodošanas datums:
19.12.2023
Resors (nozares ministrija, neatkarīga iestāde vai pašvaldība):
Valsts zemes dienests
pasts@vzd.gov.lv
Iesniedzējinstitūcijas autorizētais lietotājs:
Pētījuma pasūtītājs:
Valsts zemes dienests
pasts@vzd.gov.lv
Politikas joma:
Publiskās pārvaldes politika
Pētījuma klasifikācija:
Sabiedriskās domas pētījums
Pētījumu rezultātu izmantošana:
Klientu apkalpošanas kvalitātes izvērtēšana un uzlabošana
Pētījuma finansēšanas avots:
Valsts budžets
Finansējuma avota pilns nosaukums:
Tieslietu ministrijas budžeta programma 07.00.00. “Nekustamā īpašuma tiesību politikas īstenošana”
Pētījuma finansēšanas summa EUR (bez PVN):
6497.00 EUR
Pētījuma sasniegtie rezultāti:

Aptaujas ietvaros viedokli sniedza 3844 Valsts zemes dienesta klienti. Galvenie rezultāti liecina, ka klienti 2023. gadā īstenoto sadarbību ar Valsts zemes dienestu ir novērtējuši labi, proti, ar vidējo vērtējumu “7.3” punkti.

 

To top