Pētījumu un publikāciju datubāze
Meklēšanas parametri
Rezultāti
datums
datums
Pētījuma mērķis ir veikt sabiedriskās domas pētījumu – aptauju par iedzīvotāju informētību un izpratni par deinstitucionalizācijas procesu un iegūt reprezentatīvus datus par sabiedrības informētības līmeni par Labklājības ministrijas 2023. gadā rīkoto informatīvo kampaņu “Iekāp otra kurpēs”.
Darbinieku apmierinātības vērtējums ar iekšējo pakalpojumu pieejamību un kvalitāti
Iegūt izpratni par LVRTC darbinieku apmierinātību un piesaisti uzņēmumam, kā arī dažādu darba vidi un procesu ietekmējošiem faktoriem.
Iegūt datus par TV signāla uztveršanas veidiem Latvijas mājsaimniecībās.
Noskaidrot vilciena pasažieru apmierinātību ar šī brīža pakalpojumu un uzzināt vēlamos papildu pakalpojumus.
Izpētīt esošo klientu pakalpojuma izmantošanas paradumus (pārvietošanās mērķus, biežumu, braukšanas biļetes izvēli un iegādes veidus u.tml.).
Noskaidrot TV lietojuma paradumus Latvijas mājsaimniecībās.
Veikt pētījumu par Latvijas nacionālo mediju tirgu un auditoriju, izpētot:
- Nacionālo elektronisko mediju tirgu Latvijā;
- Nacionālo drukāto mediju tirgu Latvijā;
- Nacionālo mediju auditoriju.
Noaidrot, ko strādājošie sagaida no savas darbavietas, un apzināt pievilcīgākos darba devējus Latvijā, kā arī veikt darba devēja izvēles kritēriju un “Latvijas autoceļu uzturētājs” darba devēju tēla izpēti.
Pētījuma mērķis bija noskaidrot aktuālo situāciju darba attiecību un darba aizsardzības jomā, analizēt iegūtos datus dinamikā un izstrādāt priekšlikumus tiesiskā regulējuma vai tā praktiskās ieviešanas uzlabošanai. Identificējot būtiskākos problēmu cēloņus un iespējamos risinājumus, pētījums sniedz informāciju, kas palīdz īstenot kvalitatīvu un uz mērķi orientētu politiku darba attiecību un darba aizsardzības jomā.
Novērtēt darbinieku piesaistību Valsts kontrolei.
Veikt pētījumu par Latvijas reģionālo mediju tirgu un auditoriju, izpētot:
- reģionālo elektronisko mediju tirgu Latvijā;
- reģionālo laikrakstu tirgu Latvijā;
- reģionālo mediju auditoriju.